Pagina's

vrijdag 18 februari 2011

Shoppen: stof Green Gate

Vanmiddag ben ik Deventer ingeweest. Lunchen bij Moskou en daarna shoppen! Een van mijn favoriete winkels in Deventer is Living Colour. Mijn nieuweste aanwinst? Een paisley-achtige stof van Green Gate.

Green Gate
Green Gate is een Deens merk met allerlei spullen voor in en om het huis. Het heeft iets weg van de Romatische Engelse stijl. Maar dan van nu!
> Bekijk de Green Gate catalogus
 
Producten Green Gate


Zelf maken: theedoek
Wat ben ik met deze stof van plan? De tussenkop verraad het al... ik ga er een theedoek van maken! De stof die ik heb gekocht is een beetje linnenachtig. Prima dus om de vaat mee te drogen. Binnenkort volgt een werkbeschrijving voor de theedoek.
Paisley-achtige print

1 reacties:

Michelle zei

Hier kun je alle stoffen van GreenGate bestellen.